مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 12:002020-01-25سياسي

«دست فرمون» فقط برای لاکچری ها نیست/ بدون موتور اموراتم نمی گذرد!


کامبیز دیرباز که اجرای برنامه «دست فرمون» از شبکه «نسیم» را بر عهده دارد ضمن توضیح رویکردها و اهداف این برنامه تلویزیونی، درباره علایق شخصی خود در زمینه رانندگی و موتورسواری سخن گفت.

- کامبیز دیرباز که اجرای برنامه دست فرمون از شبکه نسیم را بر عهده دارد ضمن توضیح رویکردها و اهداف این برنامه تلویزیونی، درباره علایق شخصی خود در زمینه رانندگی و موتورسواری سخن گفت.

از علاقه خود به ماشین و موتور و همچنین اجرای این مسابقه می گوید.

مشروح این گفتگو را در ادامه می خوانید؛ * احتمالاً بعد از 24 قسمت که از پخش مسابقه دست فرمون می گذرد، نظر مخاطب دستتان آمده است که بدانید بازخوردها نسبت به این مسابقه چطور بوده است؟ البته هنوز خیلی نتوانسته ایم فیدبک ها را به دست بیاوریم، چون پخش این برنامه همراه با کمی بدشانسی بود و دقیقاً شروع پخش آن جمعه شبی بود که اعلام شد بنزین سه هزار تومان شده است! برنامه هر بار خواست پا بگیرد اتفاقاتی پیش آمد که تلویزیون کمتر بیننده داشت.

برنامه وقتی نوپاست نیاز دارد در فضای مجازی حمایت شود اما در همان اوایل پخش اینترنت هم قطع شد و مزیدی بر علت شد! * وقتی اسم اتومبیلرانی و دست فرمون و مسابقه می آید مخاطب دوست دارد از برنامه به هیجان بیاید و شاید بیشتر مسابقات فرمول یک برایش تداعی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دست فرمون» فقط برای لاکچری ها نیست/ بدون موتور اموراتم نمی گذرد!

«دست فرمون» فقط برای لاکچری ها نیست/ بدون موتور اموراتم نمی گذرد!