مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 11:502020-01-25پزشكي

خطر سکته قلبی و مغزی را کاهش دهید


کارشناس بیماری های غیر واگیر مرکز بهداشت شهرستان بوشهر عنوان کرد: با آموزش شیوه صحیح زندگی و در صورت لزوم تجویز دارو می توان میزان خطر سکته های قلبی و مغزی را کاهش داد.

- ایسنا/بوشهر کارشناس بیماری های غیر واگیر مرکز بهداشت شهرستان بوشهر عنوان کرد: با آموزش شیوه صحیح زندگی و در صورت لزوم تجویز دارو می توان میزان خطر سکته های قلبی و مغزی را کاهش داد.

  سیمین سیاح پیش از ظهر امروز در نشست آموزشی عوامل خطر بیماری های غیر واگیر گفت: ارزیابی و مدیریت خطر ده ساله سکته های قلبی و مغزی با استفاده از اطلاعاتی از جمله فشارخون، دیابت، کلسترول خون و مصرف دخانیات برای افراد بالای 30 سال در مراکز خدمات جامع سلامت و خانه های بهداشت انجام می شود.

وی تصریح کرد: افزود: افراد بالای 30 سال که دارای یکی از عوامل خطر دیابت، فشارخون بالا، دور کمر 90 سانتی متر یا بیش از آن، مصرف دخانیات و الکل، نارسایی کلیوی و حوادث قلبی _عروقی زودرس در افراد درجه یک خانواده هستند در معرض خطر ابتلا به سکته های قلبی و مغزی قرار داشته که لازم است جهت ارزیابی خطر 10ساله به نزدیک ترین مراکز خدمات جامع سلامت و خانه های بهداشت مراجعه کنند.

سیاح تاکید کرد: در این خدمت که ویژه افراد 30سال به بالا است به فرد گفته می شود که با توجه به مقدار فشارخون، قند خون و میزان BMI (شاخص توده بدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر سکته قلبی و مغزی را کاهش دهید

خطر سکته قلبی و مغزی را کاهش دهید