مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 11:162020-01-25حوادث

28 مجرم و شرور سابقه دار در کرمانشاه دستگیر شدند


سردار علی اکبر جاویدان روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در راستای اجرای مطالبات مردمی و به منظور پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز سطح شهر به ویژه در بحث برخورد با قاچاقچیان سلاح و مهمات در یکی از شهرک های حاشیه ای کرمانشاه اجرا شد.

وی ادامه داد: در این طرح که با حضور ماموران پلیس امنیت عمومی، پلیس آگاهی، پلیس مبارزه با مواد مخدر، فرماندهی انتظامی شهرستان کرمانشاه، یگان ویژه و معاونت اجتماعی برگزار شد نتایج خوبی به دست آمد.

سردار جاویدان افزود: یکی از نتایج اجرای این طرح دستگیری 28 مجرم متشکل از افراد شرور، سارق و متهمان متواری بوده است که با اقتدار پلیس دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: یکی از افراد دستگیر شده جزو اراذل و اوباش شناسنامه دار بوده که از چندی قبل به علت سرقت، تیراندازی و مجروح کردن کردن یکی از شهروندان در استان همدان تحت تعقیب قرار داشته است.

وی گفت: در این طرح همچنین بیش از سه کیلوگرم انواع مواد مخدر، مقداری مشروبات الکلی دست سازو پنج دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی و تحت تعقیب نیز در بازرسی از 49 باب منزل کشف شد.

سردار جاویدان ادامه داد: پنج قبضه سلاح شکاری، مقادیری فشنگ جنگی و شکاری، 17 عدد گواهینامه، پنج عدد کارت ملی و 2 عدد کارت پایان خدمت جعلی به همراه یک قطعه ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

28 مجرم و شرور سابقه دار در کرمانشاه دستگیر شدند

28 مجرم و شرور سابقه دار در کرمانشاه دستگیر شدند