مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 11:152020-01-25اقتصادي

ثبت رکورد جدید در فولاد سفیددشت/ تولید بیش از 70 هزار تُن آهن اسفنجی در دی ماه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری، سجاد رستمی از ثبت رکورد جدید واحد احیای مستقیم شرکت فولاد سفیددشت خبر داد و گفت: این واحد با تولید 70 هزار و 305 تن آهن اسفنجی در دی ماه امسال موفق به ثبت رکورد جدید تولید ماهیانه محصول شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: با توجه به قرارگرفتن در سردترین ماه سال و تأکید شرکت گاز استان مبنی بر کاهش مصارف صنعتی گاز طبیعی، شرکت فولاد سفیددشت در راستای تداوم تعاملات سازنده خود با ادارات و نهاد های استان با فراهم کردن مقدمات فرآیندی، در دو مرحله اقدام به کاهش تولید کرده است.

وی خاطرنشان کرد: رکورد ماهیانه نسبت به آخرین رکورد در آبان ماه امسال، 20 تن افزایش داشته است که اگر محدودیت گاز وجود نداشت این عدد به 500 تن هم می رسید.

اکبر اسکندری نیز از ارتقای کیفی آهن اسفنجی تولیدی واحد احیای مستقیم به لحاظ درجه فلزشدگی خبر داد و گفت: از ابتدای سال 98، در زمینه ارتقای کیفیت محصول، موفقیت های چشمگیری به دست آمده و امروز با اطمینان می توان گفت با بهبود های صورت گرفته، آهن اسفنجی تولید شده در واحد احیای مستقیم فولاد سفیددشت از جمله باکیفیت ترین محصولات از این نوع در سطح کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت رکورد جدید در فولاد سفیددشت/ تولید بیش از 70 هزار تُن آهن اسفنجی در دی ماه

ثبت رکورد جدید در فولاد سفیددشت/ تولید بیش از 70 هزار تُن آهن اسفنجی در دی ماه