مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 11:002020-01-25سياسي

فرهنگ اهدای عضو را یاد بگیریم و به فرزندانمان بیاموزیم


هفتمین نشست از سلسله نشست های ادبی کانون نفس در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، این نشست با اجرای علیرضا بدیع در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران در حالی برگزار شد که شاعران و ترانه سرایانی همچون محمدعلی بهمنی، سعید دبیری، اسماعیل امینی، رضوان ابوترابی، سید احمد حسینی، صابر قدیمی، مهشاد عرب، یاحا کاشانی، حمیدرضا امیرافضلی، فوژان احمدی، ساجده جبارپور، حمید نصرالهی، داوود نادعلی، به شعرخوانی پرداختند.

این مراسم با سخنرانی آموزشی پیرامون اهدای عضو آغاز شد و در ادامه محمدعلی بهمنی پیش از شعرخوانی خود به سخنرانی کوتاهی درباره اهدای عضو پرداخت.

بهمنی گفت: موضوع اهدای عضو چیزی است که دیر متوجه آن می شویم و تا زنده هستیم به این فکر می کنیم که اعضای بدن ما چقدر در زمان حیات ما، به درد خودمان می خورند، نمی دانیم که این عضو های فعال وجودمان می توانند پس از ما هم به درد عزیزان دیگری بخورند و زندگی بخش خواهند بود، پس بی انصاف نباشیم و زندگی ببخشیم.

وی ادامه داد: ما از همان ابتدا باید فرهنگ اهدای عضو و نحوه انعکاس آن در جامعه را یاد بگیریم و به فرزندان خود نیز بیاموزیم.

این شاعر و ترانه سرا در حاشیه این نشست ضمن تجلیل از این حرکت انسانی اظهار کرد: عضویت در چنین محفل ادبی که برای انسانیت تلاش می کند باعث افتخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ اهدای عضو را یاد بگیریم و به فرزندانمان بیاموزیم

فرهنگ اهدای عضو را یاد بگیریم و به فرزندانمان بیاموزیم