مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 11:002020-01-25سياسي

جوانان محور اصلی بیانیه گام دوم انقلاب هستند


مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه اصلی ترین نکته در بیانیه گام دوم انقلاب ارزش گذاشتن و توجه به جوانان است، گفت: آموزش و پرورش با مخاطبانی که دارد می تواند در این مسیر تعالی قدم های موثرتری بردارد.

- ایسنا/گیلان مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه اصلی ترین نکته در بیانیه گام دوم انقلاب ارزش گذاشتن و توجه به جوانان است، گفت: آموزش و پرورش با مخاطبانی که دارد می تواند در این مسیر تعالی قدم های موثرتری بردارد.

نادر جهان آرای امروز در همایش بزرگ بیانیه گام دوم انقلاب که در سالن شهید آوینی شهرستان رودسر برگزار شد، با اشاره به اهمیت گام دوم انقلاب و بیانیه مقام معظم رهبری، اظهار کرد: رسالت آموزش و پرورش تربیت نسلی به عنوان مدافعان ارزش های انقلاب است؛ روحیه فرهنگیان به گونه ای است که بتوانند علی رغم همه مشکلات ایستادگی کنند و به هدف اصلی خود که تربیت نیروهای متعهد و وفادار به انقلاب و آرمان های انقلاب است بایستند و از این تلاش کوتاهی نکنند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان افزود: عدد چهل بسیار مقدس است در فرهنگ مذهبی و ملی ما، یک چهل سال از انقلاب گذشته و این به عنوان یک گام تلقی شده که باید روی این نکته مطالعه شود و با قداست این عدد بتوانیم چهل سال بهتری را در گام دوم داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان محور اصلی بیانیه گام دوم انقلاب هستند

جوانان محور اصلی بیانیه گام دوم انقلاب هستند