مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 10:552020-01-25اقتصادي

هیچ مانعی برای توسعه در صنعت و صنایع پایین دستی استان کرمان وجود ندارد


مدیرعامل شرکت جهان فولاد سیرجان گفت: تاکنون از آب به عنوان مشکلی در راه توسعه نام برده می شد که تا پایان امسال این مشکل در استان کرمان حل خواهد شد و در واقع هیچ مانعی برای رشد و توسعه در صنعت و صنایع پایین دستی وجود ندارد.

- علی عباسلو امروز شنبه پنجم بهمن ماه در مراسم افتتاحیه دومین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی و زنجیره تامین فولاد در سیرجان اظهار کرد: بالاترین سرمایه هر منطقه و کشور، نیروی انسانی است و هزینه های این حوزه در واقع سرمایه گذاری است.

وی افزود: استان کرمان و شهرستان سیرجان دارای سرمایه انسانی بالایی است که به خاطر قرار گرفتن دو صنعت بزرگ خاورمیانه(مس و فولاد) دارای پتانسیل بالایی در در این صنایع است.

عباسلو تصریح کرد: در منطقه گل گهر زنجیره تولید از استخراج سنگ آهن تا تولید شمش فولادی به صورت پیوسته و حمل مواد توسط نوار نقاله صورت می گیرد و در مس سرچشمه نیز ماده خام تا محصول نهایی را در یک نقطه داریم که هر دو می توانند دانشگاه های بزرگی برای آموزش صنعت و ارتباط خوب با دانشگاه برای تربیت نیروی انسانی باشند.

مدیرعامل شرکت جهان فولاد گفت: سیرجان می تواند یک منطقه خوب برای ساخت صنایع پایین دستی معدن گل گهر و مس باشد و صنایع جنبی می تواند سرمایه گذاران را جذب کند که زیرساخت ها نیز مهیاست و جاده، نزدیک بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ مانعی برای توسعه در صنعت و صنایع پایین دستی استان کرمان وجود ندارد

هیچ مانعی برای توسعه در صنعت و صنایع پایین دستی استان کرمان وجود ندارد