مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 10:502020-01-25اجتماعي

برگزاری جشن تکلیف 10 هزار دانش آموز دختر کلاس سوم ابتدایی در شیراز


معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش فارس گفت: همزمان با دهه مبارک فجر، جشن تکلیف 10 هزار نفر از دانش آموزان دختر پایه سوم ابتدایی در شیراز برگزار می شود.

- جهانبخش بانشی شنبه 5 بهمن در جلسه ستاد اقامه نماز استان فارس با اشاره به برگزاری جشن تکلیف ویژه دانش آموزان کلاس سوم ابتدایی دختر و دانش آموزان کلاس نهم پسر در سراسر استان، گفت: 10 هزار نفر از دانش آموزان دختر پایه سوم ابتدایی شیراز ، همزمان با دهه مبارک فجر و در حرم مطهر حضرت شاه چراغ (ع) آغاز سن تکلیف خود را جشن می گیرند.

او با تأکید بر لزوم بازدید از نماز جماعت مدارس افزود: اقامه نماز جماعت در مدارس استان از شرایط خوبی برخوردار است و لازم است با برنامه ریزی مطلوب، زمینه حضور مسئولین آموزش وپرورش و ستاد اقامه نماز استان در نماز جماعت مدارس فراهم شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش فارس همچنین با اشاره به آموزش عملی نماز برای دانش آموزان ابتدایی در سراسر استان، گفت: بر همین اساس 20 درصد از آموزگاران مدارس مجری این طرح توسط اداره کل و 30 درصد آن ها نیز توسط ادارات آموزش وپرورش نواحی ،مناطق و شهرستان ها موردتقدیر قرار می گیرند.

بانشی همچنین ادامه داد: مرحله شهرستانی مسابقات قرآن، نماز و عترت در سراسر فارس در حال برگزاری است و مرحله 14 گانه این مسابقات نیز در اسفندماه جاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن تکلیف 10 هزار دانش آموز دختر کلاس سوم ابتدایی در شیراز

برگزاری جشن تکلیف 10 هزار دانش آموز دختر کلاس سوم ابتدایی در شیراز