مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 10:402020-01-25ورزشي

تاکید بر واگذاری طرحهای نیمه تمام بخش غیر دولتی


درجلسه ی شورای برنامه ریزی و توسعه استان کرمان، بر واگذاری طرحهای نیمه تمام بخش غیر دولتی و تبصره 19 قانون بودجه تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان گفت: در حوزه واگذاری طرحهای نیمه تمام بخش غیر دولتی و تبصره 19 قانون بودجه 107 پروژه شناسایی شده بود و تا کنون فقط دو طرح واگذار شده است.

رودری تاکیدکرد: ادارات ورزش وجوانان و فرهنگ و ارشاد و میراث فرهنگی در جلسه بعدی مشکلاتشان بررسی و تاپایان سال طرحها واگذار شود.

وی درباره تکمیل سایت جدید صدا و سیما براساس تفاهم نامه بین استانداری و صدا و سیما گفت : از طریق مکاتبات با سازمان برنامه و بودجه کشور یا از محل اعتبارات متوازن ملی یا مازاد اعتبارات که خوشبختانه امسال 491 میلیارددتومان مازاد درامدها در استان راداریم، این پروژه پیگیری خواهد شد.

در این جلسه دو میلیارد و 800 میلیون تومان تسویه اسناد تهاتر بین پیمانکاران دستگاههای اجرایی و خود دستگاهها و دولت و یک میلیارد و 700 میلیون تومان هم برای باز پرداخت حاصل از فروش اموال منقول و عیر منقول دستگاهها مطرح و اعلام شد در این جلسه برتصویب 14 طرح پژوهشی و تامین قیر رایگان برای استفاده از ظرفیتهای قانون بودجه امسال تاکید شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر واگذاری طرحهای نیمه تمام بخش غیر دولتی

تاکید بر واگذاری طرحهای نیمه تمام بخش غیر دولتی