مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 10:402020-01-25سياسي

پیام رییس کل گمرک به مناسبت روز جهانی گمرک


رییس کل گمرک ایران در آستانه روز جهانی گمرک (26 ژانویه) و همچنین چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد.

- به نقل از گمرک؛ رییس کل گمرک ایران در آستانه روز جهانی گمرک (26 ژانویه) و همچنین چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد.

آقای مهدی میراشرفی طی پیامی ضمن تبریک 26 ژانویه، روز جهانی گمرک و همچنین فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به کارکنان گمرک و خانواده های آنان، ابراز امیدواری کرد که با توسعه و تکمیل طرح گمرک هوشمند، خدمات و تسهیلات بهتر و بیشتری از سوی گمرک به تجار و بازرگانان و واحد های تولیدی ارائه شود.

متن پیام رییس کل گمرک ایران به این شرح است:سازمان جهانی گمرک سال 2020 را تحت عنوان گمرک، تقویت کننده ثبات برای مردم، شکوفایی اقتصادی و محیط زیست نامگذاری کرده که نشان دهنده اهمیت نقش و وسعت عمل گمرک در حوزه های مختلف از جمله فعالیت های اجتماعی، اقتصادی و محیط زیست است.

براساس این شعار گمرکات عضو این سازمان باید در جهت ایفای وظایف و مأموریت های پیش بینی شده تلاش کنند و جایگاه خود را ارتقا دهند.

نگاهی به عملکرد گمرک جمهوری اسلامی ایران در سال گذشته که با شعار مرز های هوشمند برای تجارت، مسافرت و حمل ونقل بدون وقفه نامگذاری شده بود، نشان می دهد که با وجود همه مشکلات و محدود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام رییس کل گمرک به مناسبت روز جهانی گمرک

پیام رییس کل گمرک به مناسبت روز جهانی گمرک