مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 10:152020-01-25سياسي

مقاومت، کلیدواژه برنامه های دهه فجر باشد


مقاومت باید کلیدواژه برنامه های دهه فجر باشد.

- ایسنا/زنجان امام جمعه سلطانیه گفت: مقاومت باید کلیدواژه برنامه های دهه فجر باشد.

حجت الاسلام عمران حسینی نسب ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه های دهه فجر شهرستان سلطانیه با تسلیت ایام فاطمیه، حضرت زهرا (س) را بهترین الگو در نقش مادر و همسر و بهترین الگوی ولایت مداری و مبارزه با ظالم و استقامت در راه ارزش های اسلام معرفی کرد و گفت: فاطمیه سند مظلومیت شیعه است.

امام جمعه سلطانیه، دهه فجر را فجر استقلال، آزادی، و فجر ولایت و دمیدن خورشید اسلام در میهن اسلامی دانست و افزود: شناساندن چهره رژیم پهلوی و خیانت ها و ظلم ها و وابستگی آن ها از یک سو و تبیین دستاوردهای همه جانبه از سوی دیگر باید در برنامه های دهه فجر مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به نمونه هایی از وابستگی رژیم پهلوی و غارت های آمریکا و انگلیس در ایران گفت: 50 هزار مستشار آمریکا در ایران مشغول به کار بوده و سه نوع حقوق، یعنی حقوق عادی، حقوق دوری از وطن و حق توحش دریافت می کردند و این نشانه وابستگی رژیم پهلوی از یک سو و تحقیر ملت از سوی دیگر بود.

حسینی نسب، استقلال همه جانبه را از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و با تاکید بر تشریح خدمات نظام اسلامی در زمینه های مختلف گفت: دهه فجر فرصت خوبی برای تشریح و تبیین دستاوردهای مادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت، کلیدواژه برنامه های دهه فجر باشد

مقاومت، کلیدواژه برنامه های دهه فجر باشد