مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 09:452020-01-25حوادث

کلاهبرداری از طریق فیشینگ


به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت،سردار محسن خانچرلی ، اظهار داشت: در پی مراجعه حضوری چند شهروند به پلیس فتا و طرح شکایت با موضوع برداشت غیر مجاز، موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد، متهم یا متهمان با موضوعات مختلف از قبیل افزایش فالوور، افزایش ممبر، فروش محصولات غیرمجاز و .

افراد را به درگاه های بانکی جعلی (فیشینگ) هدایت و قربانیان بدون توجه به جعلی بودن صفحه اقدام به وارد کردن اطلاعات بانکی خود می کردند و پس از گذشت چند ساعت به صورت غیرمجاز برداشت هایی از حساب آنها صورت می گرفت.

سردار خانچرلی افزود: با اقدامات فنی و تخصصی پلیس و هماهنگی مقام قضایی تیمی از کارشناسان پلیس فتا 4 متهم را دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه متهمان در بازجویی های تخصصی پلیس اذعان داشتند که کارت های بانکی آنان توسط فردی مورد استفاده قرار گرفته است تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی قضایی و در عملیاتی غافلگیرانه متهم اصلی را دستگیر و به پلیس فتا انتقال دادند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران ادامه داد: متهم در ابتدا منکر عمل مجرمانه خود شد اما پس از مواجهه با مستندات و ادله های دیجیتال پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و بیان داشت که از 65 نفر، 3 میلیارد ریال به صورت غی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری از طریق فیشینگ

کلاهبرداری از طریق فیشینگ