مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 09:402020-01-25اجتماعي

سرود دسته جمعی دانش آموزان ساوجبلاغی در راهپیمایی 22 بهمن


فرماندار ساوجبلاغ در جلسه شورای آموزش و پرورش از اجرای سرود 1398 نفری دانش آموزان این شهرستان در راهپیمایی 22 بهمن امسال خبر داد.

- مرکز البرز؛ پالیزگیر گفت: درسال های گذشته نیزاین سرود توسط دانش آموزان اجرا می شد که امسال هم متناسب با سال 1398 تعداد دانش آموزان اجراکننده هم با رقم امسال هماهنگ شده است.

وی در ادامه از آمادگی کلیه عوامل مدارس در شهرستان برای اجرای انتخابات خبر داد وافزود: تمامی 143 شعبه در شهرستان با هماهنگی های قبلی آماده برگزاری انتخابات شده است و تمامی امکانات در مدارس هم برای این امر مهم استفاده خواهد شد و راس ساعت 7 صبح روز 2 اسفند همزمان با سراسر کشور کار رای گیری آغاز می شود.

فرماندار ساوجبلاغ با تاکید بر نشست بازنشستگان آموزش وپرورش گفت: بازنشستگان این قشر همچون سایر اقشار، سرمایه های اجتماعی آموزش وپرورش اند و باید از این ظرفیت تاثیرگذار در اتاق های فکر استفاده شود.

وی افزود: آموزش و پرورش با تحت پوشش قرار دادن حدود نیمی از جمعیت شهرستان می تواند نقش تاثرگذاری در قالب کمیته فرهنگی جلوگیری از آسیب های اجتماعی ایفا کرده و با همکاری سایر دستگاه ها در این زمینه برنامه های خوبی را اجرا کند و برنامه یاریگران زندگی هم نمونه بارزی از این طرح ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرود دسته جمعی دانش آموزان ساوجبلاغی در راهپیمایی 22 بهمن

سرود دسته جمعی دانش آموزان ساوجبلاغی در راهپیمایی 22 بهمن