مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 09:402020-01-25سياسي

پروژه های دهه فجر 30 دستگاه اجرایی استان سمنان بررسی شد


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه افتتاح پروژه های مهم عمرانی در دهه فجر در دستور کار است، گفت: پروژه های دهه فجر 30 دستگاه اجرایی استان بررسی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، منوچهر فخری پیش از ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه نشست هماهنگی طرح های دهه فجر سال 1398 اظهار داشت: در این نشست 30 دستگاه اجرایی پروژه های خود را اعلام کردند و بررسی شد.

وی با تأکید بر اینکه افتتاح پروژه هایی که به مرحله بهره برداری برای عموم مردم رسیده است در دستور کار قرار دارد، افزود: استان سمنان به عنوان یک کارگاه عمرانی در کشور شناخته شده است و پروژه های عمرانی خوبی در حوزه های مختلف آب، برق، گاز، راهداری و راه سازی و آب و فاضلاب روستایی و شهری در دهه فجر امسال کلنگ زنی و افتتاح خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه طرح های عمرانی قابل افتتاح دهه فجر امسال در رفع مشکلات زیرساختی برای توسعه استان سمنان نقش غیرقابل انکاری دارد، خاطرنشان کرد: مسئولان دستگاه های اجرایی استان برای تکمیل طرح های موجود با تعامل و همکاری و بهره برداری از تمام ظرفیت های موجود اقدامی اساسی انجام دهند.

فخری یادآور شد: طرح های عمرانی قابل توجهی در همه شهرهای استان سمنان طی دهه فجر بهره برداری و کلنگ زنی می شود که به زودی پس ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های دهه فجر 30 دستگاه اجرایی استان سمنان بررسی شد

پروژه های دهه فجر 30 دستگاه اجرایی استان سمنان بررسی شد