مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 09:352020-01-25پزشكي

اعزام پزشکان بسیجی به مناطق محروم کرمانشاه در دهه فجر


کرمانشاه_ مسئول امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه از اعزام پزشکان بسیجی به مناطق محروم استان طی دهه فجر خبر داد.

- حامد بهرامیان در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: در آستانه دهه فجر سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه اقدام به اعزام تیم های چند تخصصی به محله کمتر برخوردار ده بالای شهرستان هرسین می کند.

وی افزود: در این راستا 9 پزشک متخصص و فوق تخصص قلب و آنژیوگرافی، اطفال، نفرولوژی، اولووژی، گوارش و کبد، متخصص زنان، داخلی، مغز و اعصاب و روانپزشک به مردم مناطق محروم خدمات رسانی خواهند کرد.

استان کرمانشاه گفت: سه نفر پزشک عمومی، متخصص ارتوپدی و طب، اورژانس، روانشناس، ماما نیز به مناطق محروم اعزام خواهند شد.

بهرامیان با تاکید بر اینکه تمامی خدمات به صورت رایگان انجام می شود، خاطرنشان کرد: خدماتی شامل معاینه زنان، انجام نمونه پاپ اسمیر و اکوکاردیوگرافی نیز به مردم مناطق محروم ارائه خواهد شد.

وی افزود: داروی صاحبان دفترچه هایی که با نسخ پزشکان اعزامی ممهور هستند رایگان است و در این میان با داروخانه های سطح شهرستان هرسین هماهنگی لازم به عمل آمده است.

بهرامیان خاطرنشان کرد: همچنین بیمارانی که نیاز به انجام عمل جراحی دارند به بیمارستان هرسین منتقل خواهند شد و بسیج جامعه پزشکی به صورت رایگان نسبت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام پزشکان بسیجی به مناطق محروم کرمانشاه در دهه فجر

اعزام پزشکان بسیجی به مناطق محروم کرمانشاه در دهه فجر