مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 05:402020-01-25اقتصادي

افزایش 27 درصدی جمع آوری صدقات در اصفهان


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) اصفهان گفت: میزان صدقات جمع آوری شده در 9 ماهه سال جاری در استان اصفهان، بیش از 24 میلیارد و 248 میلیون تومان است که نسبت به مدت مشابه سال قبل، - ایسنا/اصفهان معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) اصفهان گفت: میزان صدقات جمع آوری شده در 9 ماهه سال جاری در استان اصفهان، بیش از 24 میلیارد و 248 میلیون تومان است که نسبت به مدت مشابه سال قبل، بیش از 27 درصد رشد داشته است.

حمیدرضا طاهری در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه سیاست کمیته امداد امام خمینی(ره) بر ترویج روش الکترونیکی شدن پرداخت صدقات است، اظهار کرد: به صورت کلی صندوق های صدقات به سه دسته صندوق صدقات معابر عمومی، صندوق های متوسط سازمان ها و اماکن عمومی سرپوشیده و خانگی تقسیم می شوند.

وی افزود: یکی از مزایای ترویج روش الکترونیکی شدن پرداخت صدقات، ایجاد امنیت بیشتر است، زیرا علاوه بر تطابق با سبک زندگی امروز، منجر به تمرکز بر توسعه این روش از دریافت صدقات می شود تا زمینه را برای جمع آوری صندوق های صدقات فراهم کند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان با بیان اینکه مبالغ صندوق های صدقات هر سه ماه یک بار جمع آوری می شود، گفت: تمام مبالغ جمع شده از این صندوق ها برای رفع نیاز مددجویان هر شهر یا استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 27 درصدی جمع آوری صدقات در اصفهان

افزایش 27 درصدی جمع آوری صدقات در اصفهان