مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 05:352020-01-25سياسي

عوارض جراحی با استفاده از تکنولوژی های نوین به حداقل می رسد


دبیر علمی کنگره انجمن جراحان دهان، فک و صورت ایران، گفت: استفاده از تکنولوژی های نوین، بروز مشکلات و عوارض جراحی را به حداقل می رساند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کاظم خیابانی دبیر علمی هیجدهمین کنگره انجمن جراحان دهان ، فک و صورت ایران و دهمین همایش ایمپلنت خلیج فارس گفت: کنگره جراحان دهان، فک و صورت دارای پنل های مختلفی در محورهای متعدد است که سعی کردیم اکثریت موضوعات این رشته را مورد بررسی قرار دهیم.

وی افزود: کار جالبی که سعی داریم انجام دهیم این است که در هر پنل افرادی با دانش روز حضور داشته باشند و با اضافه کردن سخنرانان خارجی به هر پنل یک سازگارسازی دانش افراد ایجاد شده و محورها و عناوین همه با هم هماهنگ گردد.

برای این منظور نیز گروه های علمی هر پنل از مدت ها پیش تشکیل شده و به طور کلی می توان گفت این کنگره موضوع محور است.

خیابانی تصریح کرد: به عنوان مثال در آسیب شناسی و بازسازی در ناحیه فک و صورت در یک پنل افراد با تخصص های مختلف و تحت هدایت یک مسیول و هماهنگ کننده پنل دور هم جمع شده اند تا در نهایت به یک نتیجه قابل قبول و قابل استفاده کلینیکی برسیم.

وی افزود: یکی از محورهای اصلی که در کنگره جراحان فک و صورت امسال و بیشترین زمان را در پنل ها به خود اختصاص داده مربوط به ناهنجاری های شکاف لب و کام و موارد مربوط به آن است که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوارض جراحی با استفاده از تکنولوژی های نوین به حداقل می رسد

عوارض جراحی با استفاده از تکنولوژی های نوین به حداقل می رسد