مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 05:302020-01-25اقتصادي

کاراف، ارائه دهنده ی مشاوره های تخصصی در خرید و فروش خودرو


استارت آپ کاراف با حضور نخبگان صنعت خودرو به خدمات فروش و پس از فروش خودرو می پردازد.

- کاراف، ارائه دهنده ی مشاوره های تخصصی در خرید و فروش خودرو استارت آپ کاراف با حضور نخبگان صنعت خودرو به خدمات فروش و پس از فروش خودرو می پردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روابط عمومی کاراف گفت و گویی با مدیرعامل این مجموعهانجام داده که در آن وی به نکاتی در مورد بازار خودرو پرداخته است که در پی می آید: 1.

اگر بخواهید کاراف را در چند جمله کوتاه و ساده تعریف کنید، چه می گویید؟ استارت آپ کاراف با هدف ارائه مشاوره های تخصصی در تمامی زمینه ها به خریداران و فروشندگان خودرو با جمع آوری نخبگان صنعت خودرو در حوزه فروش و خدمات پس از فروش در سال 1397 کار خود را آغاز کرد.

در فاز اول توانست به الگوریتم منطقی نحوه های موجود در بازار کردیم و توانستیم تمامی مواردی که در هنگام تصمیم گیری خودرو به ذهن خریداران می رسد را پاسخ دهیم.

سپس با طراحی و تولید دستگاه های مورد نیاز در حوزه کارشناسی خودرو و ایجاد استانداردهای به روز (کارشناسی بدنه و فنی خودرو)، گام بلندی برای ارائه خدمات خاص و تخصصی به مشتریان خود بر داشته ایم.

و با عقد قرارداد همکاری با معتبرترین و بزرگترین فعالان بخش خودرویی در سراسر کشور، آماده ارائه خدمات خرید، فروش و خدمات پس از فروش خودرو در 10 استان کشور می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاراف، ارائه دهنده ی مشاوره های تخصصی در خرید و فروش خودرو

کاراف، ارائه دهنده ی مشاوره های تخصصی در خرید و فروش خودرو