مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 05:202020-01-25اقتصادي

گردشگری، ظرفیتی چشمگیر برای توسعه قزوین


مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: استان قزوین دارای ظرفیت های بسیار ویژه ی تاریخی، طبیعی و گردشگری است که با توجه به موقعیت حمل و نقلی استان می تواند درآمدهای پایدار ایجاد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم مبارک قدم صبح شنبه در جلسه شورای که در اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: توسعه و ایجاد رونق اقتصادی از چند بخش قابل انجام است که از جمله ی آنها کشاورزی و صنعتی است.

وی افزود: با توجه به کمبود منابع آبی و همچنین وضعیت اعتبارات به عنوان نیازهای اصلی در جهت بکارگیری ظرفیت های کشاورزی و صنعتی در استان قزوین، یکی از بهترین و پایدارترین راه ها توجه به بحث گردشگری است.

مبارک قدم اضافه کرد: توجه به ظرفیت های بسیار زیاد استان قزوین در بخش های تاریخی و طبیعی و همچنین موقعیت قرارگیری استان در کریدورهای شمال به جنوب و غرب به شرق، باید در همه طرح ها و برنامه در اولویت قرار گیرد تا بتوانیم از این ظرفیت ها بهره های بیشتری ببریم.

رییس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان گفت: تکمیل پروژه های زیرساخت در بخش حمل و نقل و همچنین تقویت الزامات گردشگری از مواردی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی همچنین عنوان کرد: اجرای کامل طرح اقدام ملی مسکن در قزوین و استفاده از همه ظرفیت پیش بینی شده برای احداث واحدهای مسکو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری، ظرفیتی چشمگیر برای توسعه قزوین

گردشگری، ظرفیتی چشمگیر برای توسعه قزوین