مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 05:062020-01-25اجتماعي

مرحله استانی آزمون سراسری قرآن کریم جمعه آینده در ارومیه برگزار می شود


بحرعلی محمودی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیشترین شرکتکنندگان در این آزمون متعلق به شهرستان های ارومیه، بوکان و خوی است.

وی بیان کرد: این رقابت قرآنی در 2 گروه امتحانی شامل حفظ قرآن کریم، مفاهیم و معارف قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به صورت کتبی در هنرستان توحید ارومیه برگزار می شود.

وی اضافه کرد: سنجش و ارزیابی کمّی و کیفی عملکرد آموزشی موسسات و مراکز قرآنی، ایجاد انگیزه بین عموم مردم به ویژه جوانان و نوجوانان برای فراگیری معارف قرآن و عترت، شناسایی نخبگان و استعدادهای درخشان قرآنی و تکمیل بانک جامع اطلاعات قرآنی کشور از اهداف برگزاری این آزمون قرآنی است.

رییس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با بیان اینکه این آزمون در 2 نوبت برگزار خواهد شد، ادامه داد: نوبت اول مربوط به گروه حفظ قرآن کریم در 10 رشته و نوبت دوم مربوط به حفظ مفاهیم قرآن و معارف اهل بیت (ع) در چهار رشته است.

محمودی اعطای مدرک معتبر از طرف معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را مهمترین شاخصه این آزمون دانست و گفت: علاوه بر آن، برای شرکت کنندگانی که در این آزمون نمره قبولی بالای 70 را کسب کنند، جوایزی اعطا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله استانی آزمون سراسری قرآن کریم جمعه آینده در ارومیه برگزار می شود

مرحله استانی آزمون سراسری قرآن کریم جمعه آینده در ارومیه برگزار می شود