مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 04:502020-01-25اجتماعي

/گزارش/- هوای اقساطی خودروهای اسقاطی


آلودگی هوا به معضلی برای مردم و مسئولان تبدیل شده که بنابرنظر کارشناسان محیط زیست یکی از عوامل تاثیرگذار در آن را وجود خودروهای فرسوده می دانند.

- ایسنا/لرستان آلودگی هوا به معضلی برای مردم و مسئولان تبدیل شده که بنابرنظر کارشناسان محیط زیست یکی از عوامل تاثیرگذار در آن را وجود خودروهای فرسوده می دانند.

لرستان نیز همانند خیلی از استان ها با این مشکل مواجه بوده و نیاز است اقدامی عاجل در این رابطه از سوی مسئولان ذیربط انجام شود.

در بین شهرهای استان، خرم آباد بیشترین میزان آلودگی را نسبت به سایر شهرها دارد که قسمت عمده آن مربوط به خودروهای فرسوده است.

هرچند طرح از رده خارج کردن خودروهای فرسوده در لرستان طی سال های گذشته کلید خورده ولی متاسفانه آنچنان که باید عملیاتی نشده و اگر هم شده زیاد به چشم نمی آید.

امسال هیچ اقدامی برای نوسازی ناوگان صورت نگرفته است در این خصوص مسعود ارمغان، رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خرم آباد، گفت: در حال حاضر 2194 تاکسی شهری داریم که 700 دستگاه آن نیاز به نوسازی دارد.

وی با بیان اینکه 20 دستگاه اتوبوس درون شهری ما نیاز به نوسازی دارند، ادامه داد: در نوسازی ناوگان تاکسی و اتوبوس امسال هیچ اقدامی صورت نگرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

/گزارش/- هوای اقساطی خودروهای اسقاطی

/گزارش/- هوای اقساطی خودروهای اسقاطی