مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 04:352020-01-25اقتصادي

آزادراه همدان-کرمانشاه؛ همچنان چشم انتظار سرمایه گذار


مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت ساخت آزادراه همدان-کرمانشاه، گفت: وزارت راه به دنبال جذب سرمایه گذار برای این پروژه است.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت ساخت آزادراه همدان-کرمانشاه، گفت: وزارت راه به دنبال جذب سرمایه گذار برای این پروژه است.

مسعود شریفی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به انجام همزمان هشت پروژه بزرگراهی، سه پروژه راه اصلی و یک پروژه آزادراهی در سطح استان گفت: علی رغم تمام مشکلاتی که در بحث بودجه داریم، خوشبختانه این تعداد پروژه حوزه راه در سطح استان در حال اجرا است.

وی یادآور شد: این پروژه ها شناسنامه دار بوده و در قانون بودجه آمده و اعتبار آنها سالیانه لحاظ می شود.

شریفی با اشاره به ساخت و افتتاح 25 کیلومتر بزرگراه در سال جاری گفت: در حال حاضر نیز هشت پروژه بزرگراهی شناسنامه دار در سطح استان داریم که آخرین آن پروژه قزانچی-پاوه است که نقشه برداری کار در حال انجام است و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با بیان اینکه آزادراه همدان-کرمانشاه نیز در مرحله جذب سرمایه گذار قرار دارد، گفت: قرار بود سرمایه گذاران ایتالیایی در این پروژه پای کار بیایند که منتفی شد و در حال حاضر وزارت راه به دنبال جذب سرمایه گذار برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادراه همدان-کرمانشاه؛ همچنان چشم انتظار سرمایه گذار

آزادراه همدان-کرمانشاه؛ همچنان چشم انتظار سرمایه گذار