مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 00:402020-01-24بين الملل

گفت وشنود/ تی تاپ!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، روزنامه کیهان در گفت و شنود خود نوشت: گفت: چه خبر؟! گفتم: سه کشور اروپایی انگلیس و فرانسه و آلمان با مشاهده حرکت چند میلیونی و انقلابی مردم عراق برای بیرون کردن آمریکا از کشورشان بدجوری به وحشت افتاده اند.

- عجب بی پدر و مادر هایی هستند! لپ تاپ را دزدیده اند، می خواهند به جای آن تی تاپ بدهند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، روزنامه کیهان در گفت و شنود خود نوشت: گفت: چه خبر؟! گفتم: سه کشور اروپایی انگلیس و فرانسه و آلمان با مشاهده حرکت چند میلیونی و انقلابی مردم عراق برای بیرون کردن آمریکا از کشورشان بدجوری به وحشت افتاده اند.

گفت: برای اینکه می دانند بعد از آمریکا نوبت کشورهای پادوی آمریکاست! گفتم: این سه کشور اروپایی که ایران را به بازگرداندن قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل تهدید کرده بودند بعد از حماسه مردم عراق گفته اند که احتمالاً این اقدام را 60 روز به تاخیر می اندازند! گفت: بود و نبود قطعنامه های شورای امنیت فرقی ندارد، موضوع همه آنها تحریم است که همه تحریم ها را انجام داده اند! گفتم: عجب بی پدر و مادرهایی هستند! لپ تاپ را دزدیده اند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وشنود/ تی تاپ!

گفت وشنود/ تی تاپ!