مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 12:152020-01-24سياسي

حمله موشکی ایران به عین الاسد ناتوانی نظامی آمریکا را ثابت کرد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: در حمله موشکی ایران به عین الاسد ثابت شد که سیستم دفاع هوایی آمریکا کاملا به هم ریخته و ناتوانی نظامی آمریکا مشهود است.

- ایسنا/اردبیل نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: در حمله موشکی ایران به عین الاسد ثابت شد که سیستم دفاع هوایی آمریکا کاملا به هم ریخته و ناتوانی نظامی آمریکا مشهود است.

آیت الله سیدحسن عاملی امروز چهار بهمن در خطبه های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: ایران با حمله به عین الاسد بزرگترین نقطه ضعف آمریکا را برای روسیه و چین برملا کرد به طوری که اذعان می کنند این موضوع بالاترین اثر حمله ایران به پایگاه عین الاسد و یک گنجینه بسیار قیمتی برای روسیه و چین است.

وی با اشاره به اینکه این هفته ترامپ اهانت بزرگی به ملت ما کرد، خاطرنشان کرد: او جنایاتی در حق ملت ما مرتکب شده که هیچ رییس جمهور آمریکا مرتکب نشد و با این حال او در توییت فارسی به ملت ایران عشق و ارادت نشان داد و ابراز نگرانی از وضعیت ایرانیان کرده در حالی که این اهانت و تحمیق علیه ایران است در حالی که ملت ما هیچ وقت زیر بار این حماقت نمی رود.

امام جمعه اردبیل به یاس و ناامیدی آمریکا در حمله نظامی به ایران اشاره کرد و گفت: ترامپ از درگیری نظامی مأیوس کامل است و می داند که از حیث نظامی نمی تواند با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله موشکی ایران به عین الاسد ناتوانی نظامی آمریکا را ثابت کرد

حمله موشکی ایران به عین الاسد ناتوانی نظامی آمریکا را ثابت کرد