مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 12:002020-01-24سياسي

رمز پیروزی در میادین مختلف پیروی از بیانات رهبر معظم انقلاب است


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: رمز پیروزی در میادین مختلف اعتماد به وعده های الهی، ایستادگی و پیروی از بیانات رهبر معظم انقلاب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید مهدی قریشی ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به این که وعده حتمی الهی نزول نصرت او بر مؤمنان و کسانی است که در راه حق مقاومت و ایستادگی کنند گفت: تا زمانی که ملت بزرگ ایران اسلامی در راه آرمان های انقلاب اسلامی مصمم باشند استمداد الهی نیز شامل حال آن ها خواهد شد.

تاریخ نشان داده است هر جا مسلمانان ایستادگی کرده اند پیروز شده اند، ولی هرجایی که سستی پیشه کرده و دنیا پرست شده اند شکست خورده اند.

امام جمعه ارومیه همچنین دوم بهمن را یک حماسه ماندگار به رهبری مرحوم حجت الاسلام حسنی دانست و گفت: نباید دوم بهمن را متعلق به اشخاص خاصی دانست چرا که این حماسه بزرگ متعلق به همه مردم ارومیه است و زمینه ای برای پیروزی انقلاب اسلامی شد.

وی تصریح کرد: بر همه ما یک وظیفه شرعی و ملی است تا در تمامی صحنه های دفاع از انقلاب از جمله 22 بهمن ماه و انتخابات پیش رو به میدان بیابیم و افراد اصلح را برای مجلس شورای اسلامی انتخاب کنیم.

حجت الاسلام قریشی با اشاره به نزدیکی ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمز پیروزی در میادین مختلف پیروی از بیانات رهبر معظم انقلاب است

رمز پیروزی در میادین مختلف پیروی از بیانات رهبر معظم انقلاب است