مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 11:552020-01-24سياسي

وحدت مسلمانان جهان رمز موفقیت آنها در برابر دشمنان است


ماموستا علی سبحانی در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: تمام نقشه ها و توطئه های دشمنان علیه مسلمانان در راستای برهم زدن اتحاد و وحدت در جوامع اسلامی است.

وی افزود: دشمنان به یقین می دانند تا زمانی که مسلمانان متحد و یکصدا باشند شکست ناپذیر هستند و هیچ قدرت و سلاحی نمی تواند در برابر آنها بایستد لذا دشمنان تمام توان و تلاش خود را برای برهم زدن وحدت مسلمانان بکار بست اند.

امام جمعه موقت سروآباد یادآور شد: همانطور که همه ما می دانیم کشورهای اسلامی منطقه چندین سال است که گرفتار فتنه و آشوب دشمنان شده اند و افزایش قتل و کشتار و فتنه و آشوب در این کشورها ریشه از جهان کفر دارد .

وی تاکید کرد: مسلمانان به یقین بدانند دشمنان تا زمانی که دین و ایمان آنها را نگیرند به توطئه چینی و نقشه های شیطانی علیه آنها ادامه می دهند بنابراین مسلمانان فریب دشمنان را نخورند و احساس نکنند که دشمنان به فکر آرامش و آسایش مسلمانان هستند.

ماموستا سبحانی اضافه کرد: حفظ هوشیاری و اگاهی از نقشه های دشمنان مهمترین نیاز و ضرورت امروز جامعه اسلامی است و مسلمانان بایستی در برابر دشمنان متحد و یکپارچه باشند و به یقین بدانند که وعده خداوند متعال در قرآن کریم که پیروزی نهایی را از آن مسلمانان بیان کرده است، تحقق خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت مسلمانان جهان رمز موفقیت آنها در برابر دشمنان است

وحدت مسلمانان جهان رمز موفقیت آنها در برابر دشمنان است