مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 11:472020-01-24سياسي

سلامت روابط اجتماعی و اداری مهمترین آرمان انقلاب اسلامی است


آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های این هفته نماز جمعه اراک مصلی بیت المقدس این شهر، افزود: آحاد جامعه باید برای برگزاری هر چه باشکوهتر جشن دهه مبارک فجر آمادگی کامل داشته باشند.

وی بیان کرد: امام راحل با انقلاب اسلامی عزت، استقلال و سربلندی را برای ملت ایران به ارمغان آوردند و آحاد جامعه باید قدر این نعمت های ارزشمند را بدانند.

امام جمعه اراک ادامه داد: کارنامه انقلاب اسلامی در تمامی حوزه ها درخشان و قابل دفاع است و مردم با آگاهی کامل از این مهم همچنان پشتیبان و حامی این انقلاب شکوهمند هستند.

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: میانگین عمر در کشور ایران پیش از پیروزی انقلاب 54 سال بود در صورتی که اکنون این مهم به 78 سال رسیده است.

وی مجموع انشعابات گاز ایران پیش از پیروزی انقلاب اسلامی را 213 هزار مورد عنوان کرد و گفت: اکنون بیش 223 هزار انشعاب گاز در کشور کشیده شده و بخش عمده ای از مردم از این نعمت خدادادی استفاده می کنند.

وی گفت: نرخ باسوادی در کشور ایران پیش از پیروزی انقلاب اسلامی کمتر از 50 درصد بود اما اکنون این مهم به 96 درصد رسیده و در حوزه بهداشت و درمان نیز اکنون بیش از 100 هزار پزشک متخصص در جامعه خدمت می کنند که در تاریخ ایران بی سابقه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت روابط اجتماعی و اداری مهمترین آرمان انقلاب اسلامی است

سلامت روابط اجتماعی و اداری مهمترین آرمان انقلاب اسلامی است