مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 11:252020-01-24سياسي

حفظ وحدت مهمترین اصل در ایام انتخابات


امام جمعه کیش، حفظ وحدت را مهمترین اصل در ایام انتخابات برشمرد و گفت: گروه های سیاسی به جای دو دستگی و اختلاف باید با رعایت اتحاد و وحدت ملی انتخاباتی شایسته را رقم بزنند.

- ، حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده با اشاره به بیانات رهبر انقلاب اسلامی در نماز جمعه انقلابی تهران گفت: رهبر انقلاب مسیر آینده را به سوی قوی شدن ترسیم کردند که اصلی بسیار ضروری است.

خطیب جمعه کیش افزود: اقتدار لازمه بقا در نظام و معادلات جهانی است و امروز اگر کشوری نتواند خود را در حوزه های مختلف به روز کرده و در ابعاد مختلف قوی سازد، محکوم به شکست و زوال جامعه خود است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده با اشاره به اینکه در حوزه نظامی کشورمان دستاوردهای بسیار زیادی دارد و در اینده هم تکمیل تر خواهد شد، گفت: موشک باران پایگاه های آمریکایی در عراق نشان از قدرت نظامی ایران است.

وی تاکید کرد یکی از دستاوردهایی که در این حمله به آن کمتر پرداخته شد این بود که ایران توانسته در ساخت سامانه های موشکی خود به نحوی عمل کند که ماهواره ها هم نتوانند متوجه شلیک این موشک ها شوند و این تکنولوژی است که کشورهایی همچون چین و روسیه هم آن را ندارند.

امام جمعه کیش رونق تولید ملی و رهایی از وابستگی به نفت را مهمترین مولفه قدرت اقتصادی برای کشورمان برشمرد و گفت: برنامه ریزی های کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ وحدت مهمترین اصل در ایام انتخابات

حفظ وحدت مهمترین اصل در ایام انتخابات