مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 11:252020-01-24سياسي

عذرخواهی امام جمعه دیشموک از مردم بخاطر کم کاری مسوولان در تکمیل مصلا


امام جمعه شهر دیشموک در خصوص نیمه کاره رها شدن مهم ترین مرکز فرهنگی بخش دیشموک گفت: از مردم شریف دیشموک و عموم نمازگزاران که در سرما و گرما در نمازجمعه حضور می یابند از طرف خود و مسؤولانی که کم کاری کردند پوزش خواسته و طلب بخشش می کنم.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دیشموک حجت الاسلام علی اکبر راوند در خطبه های نماز جمعه شهر دیشموک ضمن دعوت خود و مردم به رعایت تقوای الهی گفت: یکی از مصادیق یاد امام زمان(عج) محبت و معرفت و شناخت نسبت به او و دستورات الهی آن حضرت هست.

امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به خطبه تاریخی 27 دیماه مقام عظمای ولایت گفت: ملت عزیز ایران باید قوی شود و تنها راه پیشرفت ملت ایران این است که در تمام زمینه های نظامی، اقتصادی، جهش علمی و عدم وابستگی به نفت قوی شود.

وی افزود: در بعضی از علوم جزء کشورهای پیشرو دنیا هستیم و اگر در زمینه اقتصادی، مساله اقتصاد مقاومتی را طبق بیانات معظم له و کارشناسان اقتصادی در دولت ها اجرا می شد دشمن جرات تحریم کردن ملت را نداشت.

حجت الاسلام علی اکبر راوند با اشاره به فرمایشات رهبری در خصوص سپاه قدس گفت: سپاه قدس مامورانی بدون مرز هستند که هر جایی از عالم نیاز به کمک مظلومان عالم باشد سپاه قدس حاضر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عذرخواهی امام جمعه دیشموک از مردم بخاطر کم کاری مسوولان در تکمیل مصلا

عذرخواهی امام جمعه دیشموک از مردم بخاطر کم کاری مسوولان در تکمیل مصلا