مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 11:052020-01-24سياسي

خدمات خالصانه نیروی قدس به عنوان رزمندگان بدون مرز به مردم


امروز نیروی قدس سپاه به عنوان رزمندگان بدون مرز با صفات پیروان مکتب اسلام، خالصانه در خدمت مردم و مطیع ولایت هستند.

- مرکز خراسان جنوبی، حجت الاسلام نوفرستی در خطبه های نماز جمعه این هفته بیرجند گفت: رزمندگان بدون مرز در جبهه مقاومت اسلامی وارد ادبیات مقاومت شده است.

حجت الاسلام نوفرستی افزود: بسیج تنها متعلق به جمهوری اسلامی ایران نیست و باید هسته های مقاومت در سراسر جهان اسلام تشکیل شود و رزمندگان بدون مرز در همه جا در مقابل مستکبران ایستادگی می کنند.

حجت الاسلام نوفرستی با بیان اینکه باید از اخلاص، شجاعت، تواضع و صلابت شهید حاج قاسم سلیمانی و نفوذ او در دل ها الگو بگیریم، افزود: به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضور میلیونی مردم در تشییع این شهید بزرگوار ابومهدی المهندس از ایام الله است که فصل تازه ای در زندگی انسان ها رقم می خورد و یک درس عبرت می شود.

وی با بیان اینکه زندگی حضرت زهرا (س) برای همه مومنان و شیعیان الگو است، گفت: استفاده از سیره و روش زندگی این بانوی بزرگ اسلام نقش مهمی در زندگی اجتماعی و فردی افراد دارد.

وی با تاکید بر اینکه حضرت فاطمه (س) مجاهدی خستگی ناپذیر است که محدود به زندگی خانواده نیست و در عرصه سیاسی و اجتماعی برای دفاع از ولایت با تمام وجود به میدان آمد و در این راه دست از مبارزه برنمی دارد، افز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات خالصانه نیروی قدس به عنوان رزمندگان بدون مرز به مردم

خدمات خالصانه نیروی قدس به عنوان رزمندگان بدون مرز به مردم