مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 10:502020-01-24سياسي

افول اقتدار پوشالی واشنگتن در منطقه


دبیر شورای عالی امنیت ملی برپایی تظاهرات میلیونی مردم عراق را نشانه ای از پیشتازی و پرچمداری این مردم در مسیر اخراج امریکا از منطقه عنوان کرد.

- به نقل از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی با صدور پیامی خطاب به مرجعیت عالی، دولت، مجلس و ملت سلحشور عراق، ضمن پاسداشت برپایی تظاهرات میلیونی و تاریخی مخالفت با اشغالگری آمریکا و حمایت از استقلال و حاکمیت ملی عراق، این اقدام ارزنده را نشانه ای از پیشتازی و پرچمداری مردم پرافتخار عراق در مسیر اخراج امریکا از منطقه عنوان کرد.

دریابان علی شمخانی ترور ناجوانمردانه سرداران پرآوازه جبهه مقاومت، شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را خطای راهبردی ترامپ و تیم شرور حاکم بر کاخ سفید عنوان کرد و افزود: شمارش معکوس اخراج امریکا از منطقه از بامداد جمعه 13 دی آغاز شده و پژواک ناقوس افول اقتدار پوشالی واشنگتن هر روز با طنین بلندتری به گوش می رسد.

وی خاطرنشان کرد: تظاهرات میلیونی مردم عراق نشان داد که تهدید آمریکا مبنی بر تحریم این کشور در صورت اجرای قانون اخراج نظامیان واشنگتن، ابزار پوسیده ای است که نمی تواند اراده دولت ها و ملت هایی را که بدنبال حفظ استقلال و حاکمیت ملی خود هستند، تحت تاثیر قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افول اقتدار پوشالی واشنگتن در منطقه

افول اقتدار پوشالی واشنگتن در منطقه