مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 10:502020-01-24سياسي

امید مسئولان کشور باید فقط به مردم باشد


امام جمعه ری با اشاره به اینکه برجام بی ثمر است و هیچ امیدی به آنها نیست گفت: امید مسئولان کشور باید فقط به مردم باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرری که در حرم مطهر عبدالعظیم (ع) برگزار شد ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: جلسات خانگی و هیأت های مذهبی نقش مؤثری در تبیین و ترویج فرهنگ دینی و اسلامی به ویژه برای نسل امروز را دارند و باید بدانیم که حضرت زهرا (س) شناسنامه شیعه و تضمین کننده ولایت بود و از همین جهت همه مدیون حضرت زهرا هستند.

شاهچراغی در ادامه افزود: ملت ایران به برکت پیروزی انقلاب اسلامی و خون شهدا از آزادی و آزادگی برخوردار هستند و با وجود همه مشکلات موجود هرگز زیر بار ستم و زورگویی های استکبار جهانی، آمریکا و همدستانش نمی روند.

امام جمعه ری با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی فقر زدایی مورد توجه ویژه مسئولان قرار گرفته است گفت: فقرزدایی از اهداف مهم و مورد توجه انقلاب به شما می رود و همه مسئولین باید به این موضوع توجه جدی و ویژه ای داشته باشند.

خطیب جمعه ری با اشاره به اینکه مسئولان بدانند برجام بی ثمر است و هیچ امیدی به آنها نیست و امید مسئولان باید به مردم باشد عنوان داشت: ماهیت وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امید مسئولان کشور باید فقط به مردم باشد

امید مسئولان کشور باید فقط به مردم باشد