مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 10:402020-01-24سياسي

حضور پرشور در انتخابات کشور را بیمه می کند/ضرورت انتخاب فرد اصلح


امام جمعه رویان با بیان اینکه امروز دشمنان با حربه های خود به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی ایران هستند، گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات کشور را بیمه می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عباس معصومی در خطبه های اولین نماز جمعه بهمن ماه 98 رویان به میزبانی مسجد جامع این شهر، با اشاره به دهه فجر و انتخابات پیش رو، بیان کرد: دشمنان به انواع مختلف می خواهند مردم را از نظام دلسرد کنند اما حضور پرشور در این رویدادها آنان را مأیوس می کند.

وی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات کشور را بیمه می کند، افزود: خواسته رهبر معظم انقلاب اسلامی از مردم درباره انتخابات سه چیز است، نخست حضور حداکثری پای صندوق های رأی چرا که دشمنان عدم شرکت مردم را پیروزی خود می دانند.

امام جمعه رویان گفت: دومین خواسته رهبر معظم انقلاب اسلامی از مردم انتخاب آگاهانه شناخت اهداف و آسیب ها و عدم تأثیر پذیری از جوّ دو قطبی سازی کشور و … است و سومین خواسته معظم له انتخاب اصلح با توسل به بصیرت و شناخت آگاهانه است.

معصومی با بیان اینکه نمایندگان باید تخصص و توانمندی داشته باشند، بیان کرد: باید این امر در عمل ثابت شود و نباید فقط به ادعاهای تبلیغاتی بسنده کرد از سوی دیگر باید دانست که وظیفه نمایندگان قانون گذاری است و سوم نظارت که متأسفانه تبلیغات نامز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور پرشور در انتخابات کشور را بیمه می کند/ضرورت انتخاب فرد اصلح

حضور پرشور در انتخابات کشور را بیمه می کند/ضرورت انتخاب فرد اصلح