مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 10:402020-01-24سياسي

ترویج فرهنگ فاطمی و حسینی راهکار مبارزه با فرهنگ غربی است


نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین گفت: ترویج فرهنگ قاطمی و حسینی در جامعه مهمترین راهکار مقابله با تهاجم فرهنگی غرب و استکباری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نماز جمعه این هفته قزوین به امامت آیت الله عابدینی در مسجدالنبی برگزار شد.

آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین گفت: آیات قرآن مانند نوشیدنی گواراست و هر کس آن را بنوشد حیات طیبه پیدا می کند.

وی افزود: خداوند دوست ندارد مؤمن ضعیف باشد لذا توصیه می کند قوی باشید همان تیر و کمان گذشته امروز موشک دوربرد می شود تا عین الاسد را نشانه بگیرد و پایه استکبار را بلرزاند.

آیت الله عابدینی تصریح کرد: امروز چون ایران قوی شده سران آمریکا به جان هم افتاده اند و ترامپ را مذمت می کنند که چرا منطقه را به آشوب کشانده ولی اگر ضعیف بودیم اینگونه نمی شد زیرا زمانی که هواپیمای مسافری ما را زدند خوشحال بودند اما امروز که سیلی زده ایم دارند ترامپ را سرزنش می کنند لذا باید آنقدر قوی باشیم تا اگر غلطی کردند پشیمان شوند.

خطیب جمعه قزوین یادآور شد: در اقتصاد هم باید مؤمنان قوی باشند و مشکلاتشان را خودشان حل کنند و در تعامل با دیگران هم لازم است از موضع قدرت رفتار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج فرهنگ فاطمی و حسینی راهکار مبارزه با فرهنگ غربی است

ترویج فرهنگ فاطمی و حسینی راهکار مبارزه با فرهنگ غربی است