مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 10:302020-01-24اجتماعي

آمادگی موکب های آذربایجان شرقی برای اعزام به مناطق سیل زده


همه موکب های آذربایجان شرقی برای اعزام به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان آماده هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان شرقی رییس بازسازی عتبات وعالیات استان در یادواره شهدای روستای لکلر و گرامی داشت سردار شهید سلیمانی با بیان این مطلب گفت: در استان 25 موکب وجود دارد که همه آنها آماده اعزام به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان هستند.

حق بیگی افزود: از شهرهای مرند و میانه کاروان کمک های موکب های این دو شهرستان اعزام شده اند و بقیه شهرستانها نیز مشغول جمع آوری کمک های مردمی هستند.

وی گفت: در سیل بهار امسال نیز در شمال و جنوب کشور همه 25 موکب استان در مناطق سیل زده مشغول خدمات رسانی به مردم آسیب دیده بودند و برای آنها خدمات غذایی ،بهداشتی وغیره انجام می دادند.

رییس بازسازی عتبات عالیات استان با اشاره به مسافت طولانی زمینی برای رسیدن به سیستان و بلوچستان افزود: قراراست کمک های جمع آوری شده از طریق هوایی به این مناطق اعزام شود.

فرمانده سپاه ملکان نیز در این مراسم شهید سردار سلیمانی را فاتح تمامی نبردهایی دانست که رهبری جبهه مقاومت را برعهده داشت دانست.

سرهنگ صالح رحمتی افزود: دشمن کینه توز و آمریکای جنایتکار که منشاء تروریسم است با ترور این شهید والامقام آبروی خود را برد و تروریسم بودن خود رابیش از پیش ثابت کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی موکب های آذربایجان شرقی برای اعزام به مناطق سیل زده

آمادگی موکب های آذربایجان شرقی برای اعزام به مناطق سیل زده