مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 10:152020-01-24سياسي

وحدت برای ما اقتدار اجتماعی ایجاد می کند/ ضرورت داشتن وحدت در انتخابات


نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری گفت: وحدت برای ما اقتدار اجتماعی ایجاد می کند مانند وحدتی که زیر تابوت حاج قاسم شکل گرفت این وحدت در همه جا از جمله انتخابات باید خود را نشان دهد و با انتخاب درست کسانی را انتخاب کنیم که عزت بیافرینند و مجلسی آبرومند و عزت آفرین را بسازنند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری گفت: وحدت برای ما اقتدار اجتماعی ایجاد می کند مانند وحدتی که زیر تابوت حاج قاسم شکل گرفت این وحدت در همه جا از جمله انتخابات باید خود را نشان دهد و با انتخاب درست کسانی را انتخاب کنیم که عزت بیافرینند و مجلسی آبرومند و عزت آفرین را بسازنند.

حجت الاسلام محمدعلی نکونام چهارم بهمن ماه در خطب های نماز جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه در برابر دشمن نباید کوتاه آمد، اظهار کرد: لشکر طالوت در برابر دشمن از خود ضعف نشان دادند و دشمن بر آن ها مسلط شدند اما عده کمی که مومن بودند و با شعار خدا با صابران است در برابر دشمن ایستادند و معتقد بودند که خدا مومنان را کمک می کنند هرچند تعدادشان کم باشد.

خطیب نماز جمعه شهرکرد بیان کرد: زمانی که فرمانده الهی و ولی خدا حاکم باشد و لشکر از او اطاعت کنند خدا به آن ها پیروزی می دهد، خدا همیشه نجات دهنده هایی همچون سردار سلیمانی ها، امام خمینی ها، سردار حاحی زاده ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت برای ما اقتدار اجتماعی ایجاد می کند/ ضرورت داشتن وحدت در انتخابات

وحدت برای ما اقتدار اجتماعی ایجاد می کند/ ضرورت داشتن وحدت در انتخابات