مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 10:002020-01-24سياسي

زارعی: سردار سلیمانی فراجناحی بود، اما هیچ گاه فرارهبری را برنمی تافت


یک کارشناس مسائل منطقه با بیان این که جمع جزییات برنامه سردار حاج قاسم سلیمانی شکست اشغالگران متجاوز در همه 9 جنگ که از سال 1380 تا 1396 بر منطقه تحمیل شده بود، - یک کارشناس مسائل منطقه با بیان این که جمع جزییات برنامه سردار حاج قاسم سلیمانی شکست اشغالگران متجاوز در همه 9 جنگ که از سال 1380 تا 1396 بر منطقه تحمیل شده بود، است، گفت: همه این مواردی که در یک دوره کوتاه 16 ساله به نتیجه رسید از نبوغ سردار حاج قاسم سلیمانی در صحنه عملیات ها حکایت می کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعدالله زارعی در سخنرانی پیش از خطبه های امروز نماز عبادی – سیاسی جمعه با عرض تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با اشاره به مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در مواجهه با مساله شهادت این سردار بزرگ اسلام عبارت بلند و حکیمانه ای را بیان فرمودند و مساله شهید سلیمانی را با مکتب سلیمانی بیان کردند.

وی ادامه داد: یعنی آنچه از این شهید بزرگ و با عظمت بر جا مانده است یک مکتب کامل و تمام عیار است که پیروی از این مکتب و به کاربستن اجزای این مکتب برای یک ملت و امت راهگشاست و می تواند جامعه طیبه الهی را فراهم و مدینه فاضله را محقق کند.

زارعی با بیان این که نقطه محوری مکتب قاسم سلیمانی مجاهدت در راه خداست و ما برای این که بتوانیم مکتب سردار سلیمانی و خصوصیت آن را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زارعی: سردار سلیمانی فراجناحی بود، اما هیچ گاه فرارهبری را برنمی تافت

زارعی: سردار سلیمانی فراجناحی بود، اما هیچ گاه فرارهبری را برنمی تافت