مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 09:452020-01-24سياسي

«فاطمیه»؛ مکتب مقاومت/ یوم الله سقوط فرعونیان زمان نزدیک است


نماینده ولی فقیه در مازندران با گرامیداشت ایام فاطمیه گفت: مکتب فاطمه زهرا (س) مکتب مقاومت و ایستادگی است و باید شعار فاطمی را ترویج دهیم.

- ساری - نماینده ولی فقیه در مازندران با گرامیداشت ایام فاطمیه گفت: مکتب فاطمه زهرا (س) مکتب مقاومت و ایستادگی است و باید شعار فاطمی را ترویج دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدباقر محمدی لایینی در خطبه های نمازجمعه ساری با اظهار اینکه تقوا بهترین لباس برای پوشش انسان به شمار می رود، به اولین خطبه رسول اکرم (ص) اشاره و اضافه کرد: لباس تقوا بهتر از لباس ظاهری است و عیوب و زشتی های انسان را پوشش می دهد و مایه زینت انسان است.

وی با بیان اینکه تقوا انسان را از آسیب ها حفظ می کند، تصریح کرد: در تفسیر مجمع البیان سه ویژگی شامل پوشش زشتی ها و عیب ها و زینت بیان شده است و لباس تقوا نیز چنین ویژگی هایی را دارا است.

نماینده ولی فقیه در مازندران خطبه های این هفته از نماز جمعه مصلی ساری، اظهار کرد: شرافت و عزتی که در پرتو اطاعت خدا به دست می آید حقیقی است و شرافت کسب شده از راه های دیگر پوشالی و سراب است.

وی با اشاره به سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) در فاطمیه دوم، افزود: ایشان پرورشگاه زبدگان اولاد امت هستند و ائمه اطهار در دامن این مادر پرورش یافتند و مردم محب اهل بیت در فاطمیه اول تا سوم، مجالسی دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«فاطمیه»؛ مکتب مقاومت/ یوم الله سقوط فرعونیان زمان نزدیک است

«فاطمیه»؛ مکتب مقاومت/ یوم الله سقوط فرعونیان زمان نزدیک است