مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 09:252020-01-24سياسي

دعوت از وزیر علوم به مجلس درباره مسائل فرهنگی سیاسی دانشگاه ها


کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از وزیر علوم، تحقیقات و فناوری جهت ارائه گزارش درخصوص مسائل فرهنگی-سیاسی دانشگاه ها دعوت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مجلس شورای اسلامی، وزیر آموزش و پرورش هفته آینده جهت ارائه گزارش درباره نظام رتبه بندی معلمان در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس حضور می‎یابد.

همچنین اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس هفته آینده در روزهای یکشنبه و دوشنبه (6 و 7 بهمن ماه) نشست تخصصی برگزار می کنند.

رأی گیری درخصوص طرح تحقیق و تفحص از پارک های علم و فناوری کشور و رای گیری در خصوص طرح تحقیق و تفحص از عملکرد مالی و اداری جهاد دانشگاهی کشور و دستاوردهای این سازمان حسب وظایف مجموعه و نیازهای کشور دستور کار روز یکشنبه است.

دعوت از وزیر علوم، تحقیقات و فناوری جهت ارائه گزارش درخصوص مسائل فرهنگی-سیاسی دانشگاه ها با حضور مسئولان مربوطه از دیگر برنامه های کمیسیون است.

بررسی طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی با حضور نمایندگان متقاضی و دعوت از وزیر آموزش و پرورش جهت ارائه گزارش رتبه بندی معلمان دستور کار کمیسیون آموزش در روز دوشنبه است.

وزیر آموزش و پرورش به سئولات حبیب اله دهمرده، سید احسن علوی، حسینعلی حاجی (2فقره) و محمد خدابخشی نیز در روز دوشنبه پاسخ می‎ دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از وزیر علوم به مجلس درباره مسائل فرهنگی سیاسی دانشگاه ها

دعوت از وزیر علوم به مجلس درباره مسائل فرهنگی سیاسی دانشگاه ها