مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 08:552020-01-24ورزشي

یادداشت/- هیچ سهم هوگوپوشان لرستانی در تیم ملی


تکواندو نام هنر ورزشی و رزمی است که از نظر فیزیکی و جسمی بهترین و موثرترین روش های دفاع از خود را با استفاده از دست ها و پاها و بدون استفاده از هرگونه سلاح به علاقه مندان و هنرجویان خود می آموزد.

- ایسنا/لرستان تکواندو نام هنر ورزشی و رزمی است که از نظر فیزیکی و جسمی بهترین و موثرترین روش های دفاع از خود را با استفاده از دست ها و پاها و بدون استفاده از هرگونه سلاح به علاقه مندان و هنرجویان خود می آموزد.

از نظر معنوی و روحی نیز به علاقه مندان احترام و انضباط و بردباری و صبوری و ازدیاد حس مقاومت های منطقی در مقابل مصائب زندگی که حاصل آن انتخاب دقیق و صحیح راه زندگی با حس اعتماد به نفس است را می آموزد.

با تلاش و پیگیری مربیان و پیشگامان ورزش در سال 1355 انجمن تکواندو نیروهای مسلح رسماً فعالیت خود را در کشورمان آغاز کرد و از سال 63 فدراسیون تکواندو مستقل شد.

در حدود سه دهه اخیر این رشته همواره در میادین مهم بین المللی حرف های زیادی برای گفتن داشته و تکواندوکاران از مدال آوران کاروان ایران در المپیک و بازی های آسیایی بوده و در رقابت های جهانی نیز همواره جزو سه تیم اول بوده اند.

اوایل سال 58 تکواندو لرستان در شهرستان بروجرد توسط استاد پاپ روزبهانی که در حال حاضر کمربند مشکی دان هشت است، شروع به فعالیت کرد و سپس سال 59 توسط حمید جهانبخش ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/- هیچ سهم هوگوپوشان لرستانی در تیم ملی

یادداشت/- هیچ سهم هوگوپوشان لرستانی در تیم ملی