مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 08:502020-01-24سياسي

کارتخوان در مطب ها الزامی است/موانع واقعی شدن تعرفه ها


رییس کل سازمان نظام پزشکی ایران، از انجام کار کارشناسی برای تعیین تعرفه های خدمات پزشکی سال 99 خبر داد و گفت: پیشنهاد ما برای تعرفه پزشکان عمومی شهر تهران، - 47 هزار و 500 تومان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد رضا ظفرقندی، در نخستین جلسه معاونین و مدیران حوزه ستادی با روسا و معاونین نظام پزشکی شهرستان ها (قطب پایتخت) که روز گذشته در سالن اجتماعات سازمان نظام پزشکی برگزار شد، با اشاره به این که برگزاری چنین جلساتی زمینه همراهی و همفکری و ایده گرفتن را برای پیگیری و پیشبرد مسائل مبتلا به جامعه پزشکی فراهم می کند، افزود: سازمان نظام پزشکی پیگیری های لازم را در خصوص مباحث فنی و نظارت ، تعرفه ، مالیات، حوزه های انتظامی و آموزش و .

جهت رفع مشکلات جامعه پزشکی انجام می دهد و در خصوص تعرفه های سال آینده نیز نظرات کارشناسی خود را به شورای عالی بیمه اعلام نموده است.

وی تاکید کرد: پیشنهاد نظام پزشکی برای تعرفه ها این است که درخصوص جزء فنی در نظر گرفتن تورم و برای جزء حرفه ای افزایش حقوق و دستمزد ملاک عمل قرار گیرد.

ظفرقندی ادامه داد: در خصوص تعرفه ها باید هزینه تمام شده خدمات از جمله استهلاک و خرید تجهیزات و .

مورد توجه قرار گیرد که با جلسات شورای عالی و پیگیری های انجام شده این موارد در پیشنهاد سازمان نظام پزشکی به شورای عالی بیمه لحا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارتخوان در مطب ها الزامی است/موانع واقعی شدن تعرفه ها

کارتخوان در مطب ها الزامی است/موانع واقعی شدن تعرفه ها