مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 08:302020-01-24اجتماعي

قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه وارد عرصه مبارزه با بیکاری شده است


معاون تربیت و آموزش فرماندهی مرزبانی استان ایلام گفت: ستاد کل نیروهای مسلح با ابلاغ دستورالعمل قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه با ارائه آموزش های اشتغالزا در دوران سربازی وارد عرصه مبارزه با بیکاری شده است.

- محسن کشتکار معاون تربیت و آموزش فرماندهی مرزبانی ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: ستاد کل نیروهای مسلح با در اختیار داشتن بخشی از جمعیت جوان تحت عنوان سربازان وظیفه با ابلاغ دستورالعمل قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه با ارائه آموزش های اشتغالزا در دوران سربازی وارد عرصه مبارزه با بیکاری شده است.

وی در خصوص اینکه  دستورالعمل مذکور از چه تاریخی ابلاغ و عملیاتی شده افزود: از نیمه دوم سال 96 از طرف فرماندهی مرزبانی ناجا به فرماندهی مرزبانی استان ابلاغ شده و  تا به امروز با جدیت در  ستاد مرزبانی استان و هنگ های مهران و دهلران و گروه های صالح آباد با نظارت کامل صورت گرفته است.

  معاون تربیت و آموزش فرماندهی مرزبانی ایلام تصریح کرد: علاوه بر فرماندهی مرزبانی یگان های   ارتش، سپاه، وزارت دفاع، ناجا و مرزبانی در اجرای این طرح مشارکت دارند و برابر توافقنامه های ستادکل و تعامل با وزارتخانه های ارتباطات و فناوری اطلاعات، جهاد کشاورزی، ورزش و هلال احمر در امر آموزش سربازان و بهره گیری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه وارد عرصه مبارزه با بیکاری شده است

قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه وارد عرصه مبارزه با بیکاری شده است