مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 08:152020-01-24اقتصادي

افزایش سود وام افرادی که مسکن مهر خود را تحویل نمی گیرند


سود وام کسانی که واحد مسکن مهر خود را تحویل نمی گیرند به 18 درصد افزایش می یابد.

- از وزارت راه و شهرسازی، مدیرکل دفتر توسعه امور مسکن شرکت عمران شهر های جدیدگفت: سود وام کسانی که واحد مسکن مهر خود را تحویل نمی گیرند به 18 درصد افزایش می یابد.

نادر عربی درباره واگذاری واحد های مسکن مهر در شهر های جدید، گفت: در سطح شهر های جدید از کل واحد های مسکن مهر مورد تعهدمان که در حدود 350 هزار واحد است، ابنیه 335 هزار واحد را کامل کرده ایم و 250 هزار واحد نیز به متقاضیان تحویل داده شده است.

وی با اشاره به این که حدود 80 هزار واحد مسکن مهر اکنون آماده تحویل است، افزود: این تعداد به ویژه در شهر های پردیس و پرند قرار دارد.

عربی گفت: در حدود 250 هزار واحد از واحد های مسکن مهر در شهر های جدید حومه تهران قرار دارد و ابنیه مسکن مهر در اغلب شهر های جدید، تکمیل و بخش اعظم واحد ها به مالکان تحویل داده شده است.

وی با اشاره به این که به جز شهر های جدید حومه تهران به ندرت شهر جدیدی داریم که واحد مسکن مهر نیمه تمام داشته باشد، افزود: در این شهر ها مسکن مهر یا در مرحله فروش اقساطی قرار دارد و یا تحویل داده شده است.

مدیرکل دفتر توسعه امور مسکن شرکت عمران شهر های جدید، مشکلات مسکن مهر های ناتمام شهر های حومه تهران را چند دلیل دانست و تصریح کرد: در این شهر ها مسکن مهر به صو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سود وام افرادی که مسکن مهر خود را تحویل نمی گیرند

افزایش سود وام افرادی که مسکن مهر خود را تحویل نمی گیرند