مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 07:352020-01-24سياسي

رییسی : اعزام زندانیان غیر بومی به محل زندگی خود


زندانیان غیر بومی در استان یزد به محل زندگی خود اعزام می شوند.

- یزد، حجت الاسلام والمسلمین رییسی در پایان سفر یکروزه به استان یزد در نشستی با حضور خبرنگاران جمع بندی و دستاورد این سفر را در بخش های مختلف اعلام کرد.

وی گفت: پس از بررسی هایی که قبل از سفر با حضور تیم های کارشناسی و مسائل و مشکلاتی که در این سفر یکروز مطرح شده حدود هشتصد میلیارد ریال از اعتبارات قوه قضاییه و اعتبارات استانی برای رفع مشکلات مجموعه دادگستری استان یزد مصوب شد.

رییس قوه قضاییه گفت:برای تسهیل دسترسی مردم به پزشکی قانونی تصمیماتی هم برای رفع مشکل کمبود پزشک و ساختمان پزشکی قانونی در بعضی از شهرستان ها گرفته شد.

رییس دستگاه قضا در خصوص رفع مشکلات زندان های استان افزود:مقرر شد زندانیان غیر بومی که خانواده های آنان در این استان نیستند و خودآن ها هم متقاضی هستند که به محل زندگی خودشان اعزام شوند سریعا این کار انجام گیرد .

حجت الاسلام والمسلمین رییسی با اشاره به مباحثی که در شورای ادارای استان مطرح شد به مسائل فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی مربوط به حضور مهاجرین در استان اشاره کرد و گفت: برای حضور مهاجرین در استان یزد باید راهبرد روشنی داشته باشیم که مقرر شد کارگروهی در استان برای تدوین این راهبرد اقدامات لازم را انجام دهند و در ادامه در شورا های عالی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی : اعزام زندانیان غیر بومی به محل زندگی خود

رییسی : اعزام زندانیان غیر بومی به محل زندگی خود