مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 07:052020-01-24اقتصادي

سرمایه گذاری در زیرساختهای ارتباطی خراسان رضوی افزایش می یابد


علی رسولیان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به نتایج نشست شب گذشته خود با معاون نوآوری و فناوری وزیر ارتباطات و مدیران شرکتهای ایرانسل، مخابرات و زیرساختهای استان افزود: از این میزان سرمایه گذاری سهم شرکت مخابرات استان دو هزار و 240 میلیارد ریال و سهم شرکت ایرانسل پنج هزار و 300 میلیارد ریال است.

وی اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون نیز شرکت ایرانسل هزار و 430 میلیارد ریال و شرکت مخابرات 500 میلیارد ریال برای توسعه زیرساختهای ارتباطی استان سرمایه گذاری کرده اند و از امروز تا پایان سال نیز شرکت ایرانسل 910 میلیارد ریال و شرکت مخابرات هزار و 140 میلیارد ریال برای توسعه زیرساختهای ارتباطی استان سرمایه گذاری خواهند کرد.

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: در این نشست توافق شد که برای ارتقای رتبه خراسان رضوی در حوزه فناوری ارتباطات، شرکتهای ایرانسل و مخابرات سال آینده در مجموع حدود 10 هزار میلیارد ریال در استان سرمایه گذاری کنند.

رسولیان افزود: استانداری خراسان رضوی هم در مقابل سرمایه گذاری شرکتهای ایرانسل و مخابرات متعهد شد همه موانع در مسیر این سرمایه گذاری را در قالب کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان برطرف کند تا بتوان وضعیت زیرساختهای ارتباطی در خراسان رضوی را بهبود بخشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری در زیرساختهای ارتباطی خراسان رضوی افزایش می یابد

سرمایه گذاری در زیرساختهای ارتباطی خراسان رضوی افزایش می یابد