مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 23:052020-01-23اقتصادي

مصرف گاز در زنجان رکورد زد


مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از مصرف 10 میلیون متر مکعب گاز در زنجان خبر داد و گفت: مصرف گاز زنجانی ها نسبت به مدت مشابه سال قبل 8 درصد افزایش یافته است - هادی احمدلو امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در پی برودت و کاهش شدید دمای هوا میزان مصرف گاز زنجانی ها در 24 ساعت گذشته به 10 میلیون متر مکعب رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه میزان مصرف گاز زنجانی ها نسبت به مدت مشابه سال قبل 8 درصد افزایش یافته است، گفت: از شهروندان می خواهیم برای جلوگیری از قطعی گاز نسبت به مصرف بهینه اقدام کنند.

وی با بیان اینکه برودت و بادی بودن هوا لزوم رعایت نکات ایمنی را افزایش می دهد، تصریح کرد: در همین زمینه به همشهریان توصیه می شود، برای ایمنی بیشتر نکات ایمنی را رعایت کرده و از کلاهک های H در پشت بام استفاده کنند.

احمدلو گفت: از شهروندان می خواهیم در مواقع احساس خطر، هنگام نشت، استشمام بوی گاز یا قطع جریان گاز، با تلفن 194 مرکز فوریت های حوادث گاز تماس گرفته و موضوع را با کارشناسان این شرکت در میان بگذارند و راهنمایی های لازم را دریافت کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان در ادامه تعداد مشترکین گاز استان را 343 هزار و 935 عدد اعلام کرد و افزود: از این میزان 315 هزار و700 اشتراک در بخش خانگی، 23 هزار و 446 اشتراک در ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف گاز در زنجان رکورد زد

مصرف گاز در زنجان رکورد زد