مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 21:072020-01-23اقتصادي

981 بانوی کارآفرین در خراسان رضوی شناسایی شد


طاهره طهماسبی پنجشنبه شب در نشست هم اندیشی زنان استان با معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده در مشهد افزود: در اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی در استان، 21 تفاهمنامه معین اقتصادی با 14 بانوی توانمند در استان امضا شده تا 79 روستا را توانمند کنند و در این راستا اقدامات متعدد از جمله فراهم کردن زمینه راه اندازی 10 بازارچه برای فروش محصولات بانوان روستایی انجام شده است.

وی ادامه داد: سهمیه خراسان رضوی از طرح ملی توانمندسازی اقتصادی بانوان سرپرست خانوار در کشور 12.

8 درصد و معادل 770 نفر از کل جمعیت هدفگذاری شده بود که این طرح در هشت شهرستان کم برخوردار خراسان رضوی اجرا شد و تاکنون 198 نفر از بانوان سرپرست خانوار استان به بازار کار دست پیدا کردند.

وی گفت: برای کمک به زنان آسیب دیده در خراسان رضوی در راستای تفاهم نامه منعقد شده بین معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و بانک رفاه امور کارگران، پرداخت تسهیلات بانکی برای 300 نفر از زنان آسیب دیده استان در نظر گرفته شد که تاکنون 70 درصد از بانوان مورد نظر از این تسهیلات بهره گرفته اند.

طهماسبی افزود: طرح ملی تاب آوری اجتماعی در جوامع محلی نیز به منظور ارتقای سطح آگاهی و سلامت روانی و جسمانی و اجتماعی خانواده ها در خراسان رضوی اجرا شد که در اجرای این طرح در سال 1395 به تعداد 40 هزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

981 بانوی کارآفرین در خراسان رضوی شناسایی شد

981 بانوی کارآفرین در خراسان رضوی شناسایی شد