مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 19:062020-01-23سياسي

آیین بزرگداشت 2 شهید سانحه هوایی در دزفول برگزار شد


امام جمعه شهر امام دزفول در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سانحه هواپیمای مسافربری اوکراین گفت: شهیدان قادرپناه از نخبگان ایران اسلامی و از مدیران بانک های خارجی بودند و چندین فرد مستضعف را سرپرستی می کردند.

حجت الاسلام احمد فیض الاسلام با بیان اینکه این خانواده، ولایتمدار و در خط انقلاب بودند، افزود: از دست دادن فرزندان از سخت ترین مصیبت ها است.

وی با اشاره به فشارهای دشمن برای ضربه زدن به ایران اسلامی بیان کرد: مومن از تهدید و تحریم نمی ترسد و از این تحریم ها به نفع کشور استفاده می کند.

امام جمعه شهر امام دزفول سیلی سپاه به آمریکا بعد از شهادت سردار سلیمانی را یادآور شد و افزود: سانحه هواپیمای اوکراین و شهادت سرنشینان کام ملت ایران را تلخ کرد.

وی آسمان ایران را از امن ترین آسمان ها در کشور دانست و اظهارداشت: سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شجاعت تمام همه تقصیرها را پذیرفت.

امام جمعه شهر امام با اشاره به تلاش برخی افراد برای سواستفاده از این سانحه هوایی گفت: خانواده شهدای این سانحه خط خود را از این افراد جدا کردند.

استاندار خوزستان، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان، دادستان عمومی و انقلاب اهواز، جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان و جمعی دیگر از مسوولان محلی و استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین بزرگداشت 2 شهید سانحه هوایی در دزفول برگزار شد

آیین بزرگداشت 2 شهید سانحه هوایی در دزفول برگزار شد