مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 19:052020-01-23سياسي

احمدی نژادی ها کجا هستند؟


احمدی نژادی ها کجا هستند؟ آیا آن چهره هایی که حضورشان در انتخابات تحت عنوان وزرا و یاران سابق رییس سابق دولت مطرح شده، همان احمدی نژادی ها هستند؟ شنیده های سایت دیده بان دولت حاکی از آن است که یاران سابق احمدی نژاد لیست جداگانه ای از ائتلاف اصولگرایان خواهند داد.

- احمدی نژادی ها کجا هستند؟ آیا آن چهره هایی که حضورشان در انتخابات تحت عنوان وزرا و یاران سابق رییس سابق دولت مطرح شده، همان احمدی نژادی ها هستند؟ شنیده های سایت دیده بان دولت حاکی از آن است که یاران سابق احمدی نژاد لیست جداگانه ای از ائتلاف اصولگرایان خواهند داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شرق در ادامه نوشت: گفته شده که در حلقه تصمیم گیر این فهرست انتخاباتی افرادی همچون علی نیکزاد، محمدصابر شاهنوش، شمس الدین حسینی و برخی دیگر از چهره های اصولگرای نزدیک به دولت سابق حضور دارند.

گفته شده که قرار است هم زمان با رونمایی لیست، برنامه جامع اقتصادی این تیم نیز با شعار بهار خدمت نزدیک است رونمایی شود.

اما آیا این چهره ها را می توان تحت عنوان احمدی نژادی ها دسته بندی کرد؟ یا احمدی نژادی ها چراغ خاموش در حال حرکت به سمت انتخابات اند؟ پیش تر، گمانه زنی ها حاکی از این بود که بهاری ها و یاران وفادارمانده به احمدی نژاد، قصد ائتلاف با هیچ کدام از جناح های سیاسی را ندارند و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمدی نژادی ها کجا هستند؟

احمدی نژادی ها کجا هستند؟