مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 18:502020-01-23سياسي

تحقق صددرصدی زکات تعهد شده در شهرستان اسفراین


رییس اجرایی شورای زکات استان خراسان شمالی گفت: در 9 ماه امسال با جمع آوری بیش از یک میلیارد و 300 میلیون تومان زکات جمع آوری شده صد در صد زکات تعهد شده در شهرستان اسفراین محقق شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسفراین با حضور رییس اجرایی شورای زکات استان خراسان شمالی، امام جمعه اسفراین و دیگر اعضاء نشست شورای زکات این شهرستان در محل دفتر امام جمعه برگزار شد.

حجت الاسلام سید اسماعیل هاشمی در این نشست با اشاره به آثار و برکات زکات در سطح جامعه گفت: انجام این فریضه الهی و دینی سبب نهادینه شدن برقراری عدالت اجتماعی در تمامی بخش های جامعه می شود.

وی اظهار داشت: بر اساس تصمیم شورای عالی زکات 60 درصد زکات جمع آوری شده به امور فقرا  و 40 درصد دیگر با نظر شورای زکات هراستان یا شهر در امور عمرانی آن منطقه که زکات جمع آوری شده است هزینه می شود.

رییس اجرایی شورای زکات استان خراسان شمالی گفت: از مجموع 14 میلیارد و 823 میلیون تومان سهم زکات استان خراسان شمالی یک میلیارد و 300 میلیون تومان تعهد شهرستان اسفراین بوده که به همت شورای زکات این شهرستان صد در صد این تعهد محقق شده است.

امام جمعه اسفراین نیز در ابتدای این نشست  با تأکید بر تبیین اهمیت پرداخت زکات در جامعه گفت: پرداخت زکات مایه خیروبرکت در زندگی است که بایستی پیامدهای مثبت آن در میان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق صددرصدی زکات تعهد شده در شهرستان اسفراین

تحقق صددرصدی زکات تعهد شده در شهرستان اسفراین